25 Haziran 2009 Perşembe

Nihat Kahveci Yuvaya Döndü



Yıllardır İspanya'da başarıyla oynayan Nihat Kahveci tekrar Beşiktaşlı oldu.Geçen seneye kadar geri dönmesi halinde bana çok büyük bir sevinç yaşatacak bir futbolcuydu Nihat.
Ama artık sakatlığının onun eski günlerine dönebilmesine pek imkan vermeyeceğini düşünüyorum.Ayrıca takımda Holosko'nun da olduğunu düşününce sanki çok da ihtiyacımız olan bir oyuncu değildi.Tabi bütün bunlara rağmen Nihat'ın kalitesini de tartışamayız.Gol şansı yüksek olan bir oyuncu olması,henüz 30'una gelmemesi ve en önemlisi Beşiktaş altyapısından yetişip umarım ki kaptanlığı da alarak takıma liderlik yapacak olması bu transferdeki pozitif noktalar.
Villarreal'e 4.5 milyon € ödendiği konuşuluyor ki bence bu rakam çok da uçuk değil.Daha ucuza Nihat'ı alamazdık.Ama Nihat'a vereceğimiz yıllık ücret baya yüksek olacak gibi.Ben en az 3 milyon € bekliyorum.
Yıllardır bir türlü sahip olamadığımız yerli yıldız olarak da yine bir eksikliğimizi kapayacaktır Nihat.
Yeni sezonda artık Bobo'nun büyük ihtimalle satılacağını düşününce Holosko-Nobre-Nihat üçlüsünün ileide oynayacağını tahmin ediyorum.Yazının başında da dediğim gibi bence Holosko varken çok da şart değildi Nihat tarzı bir oyuncuyu almak.
Ama Nihat'ın transferinin en büyük avantajı takıma yapacağı liderlik olacaktır bana göre.7 yıllık İspanya kariyeri ve milli takımda oynadığı maçları düşününce tecrübesiyle de özellikle Şampiyonlar Ligi'nde ve derbilerde faydalı olacağına inanıyorum.

Hiç yorum yok: